donderdag 12 juni 2014

op naar week 4


Beste allemaal!!

Daar hoppa op naar week 4!! 
De afgelopen week heb ik de (AHUM) liefde (AHUM) van een van mijn zoneleiders gevoeld!! Tijdens gym speelden we 4-square! (wat ik verrassend genoeg leuk vind!) Elder Stakebake (een van de zondeleiders) sloeg de bal zo hard dat ik de eerste keer mijn duim blesseerde don't ask me how, it stil hurts a little bit!! Ik kon de hele dag niet meer schrijven! :( Helaas heb ik mijn duim nodig om te schrijven, dus veel van mijn studieblok wat ik erna had..... wel je kan het zelf invullen! -_-' 
de dag erop! gooide hij de bal zo hard hij kon tegen mijn linkeroor! Dat deed zelfs meer pijn dan wat hij mijn duim aandeed! Arm ding voelde zich zo schuldig, dat hij zelfs stopte met spelen die dag! De dag erna, besloten mijn collega's en ik naar het veld te gaan en dat betekend voor mij lekker liggen in t grasveld en chillen! Genieten van de bergen ect.! En zoals je hebt geraden, dat ik mijn favorite soort sport, dat ik hier kan doen! 

Aangezien Elder Stakebake deze dag mij niks heeft kunnen aandoen, dacht ik oww yeah I'll survive... NIET! Okay hij heeft dit keer mij niks aangedaan, maar wel mijn Smrt-Cookie (death-Cookie, ik noem t koekje zo, omdat 't boordevol suiker is! Maar hij was lekker, tot hoever ik t had kunnen eten!)! ik had dit koekje de dag ervoor gekregen van Elder howard, die wegging de volgende dag naar Bulgarije, naar zijn zendingsgebied! En ik had ongeveer de helft ervan gegeten, ik werd namelijk misselij kervan!! Worth it! De volgende dag, kwam Elder Kingsley even langs, die ook naar Bulgarije is gegaan! Maar hij ging later dan de rest van de groep, omdat hij nog even moest wachten op zijn visum! Dus ik bood hem de rest van mijn koekje aan, hij was er super blij mee! en at de helft ervan! En zij dat hij er blij mee was, maar al te veel suiker ophad voor die dag! Dus ik kreeg de rest terug! later die dag komt dus Elder Stakebake en wat doet hij, hij gooit mijn SMRT-COOKIE op de GROND! GEWOON ZO.... Waarschijnlijk omdat t kon,  I dunno! 
Het lijkt erop dat hij t gemunt heeft op mij.... 0_0" 
Ik durfde gisteren niet eens meer te sporten, ik ging dus boven zitten en keek naar wat de rest deed, 4-square spelen! Ik denk dat ik daar voortaan een dutje ga doen of wat yoga!

Anyways dat was dus zo'n beetje de highlights van de week! 
Ow wait! nog een belangrijk ding! ik begin eindelijk de taal een beetje te begrijpen!!! 
HOORAY! :D


Met vriendelijke groeten,
Shaila Mahabier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten