zondag 22 juni 2014

newbees...; )


​Vorige week hebben we 6 nieuwe  gekregen! en deze week 16 nieuwe Polen!!

En BAM weer een heleboel nieuwe mensen erbij in onze zone!!! :)
verder is er afgelopen week niet veel gebeurd! We hebben mogen luisteren naar Russel m. Ballard en Sheri Dew tijdens de devotionals en we hebben een wandeling gemaakt naar de tempel en we hebben een nieuwe zone foto genomen.

en ik heb een 1 op 1 les gehad voor taal en dat was super behulpzaam!!
tijdens deze lessen spraken ze opeens Engels en dat was zo raar! Zeker als je ze nooit Engels hoort praten! Ach ja wat wil je nog meer als je de taal ZSM moet leren!! in 9 weken!!
Verder voel ik mij meer op mijn gemak met de taal en dat is een goed iets!

Het is trouwens vet Hilarisch hoe de docenten mijn naam uitspreken! De H is namelijk een G in uitspraak in mijn nieuwe taal, dus ze zeggen elke keer Maghabir.. XD en als ik ze dan verbeter zijn ze aan het worstelen het juist uit te spreken!

Deze week komen er nieuwe zendingspresidenten en senior couples in de mtc! En dus ook de Apostelen om hun te trainen! Ik hoop een paar in levende lijfe te ontmoeten!!! :D
Een Epic thing!!!!!!

Vandaag in de tempel heb ik Zuster Kawai's moeder ontmoet en ze heeft om chips met Pico meegegeven!!! OMFG!!!! De beste Pico die ik ooit heb gegeten!!!! ZOOOOO LEKKER!!!! We hebben ook alles gelijk opgegeten!! :P~~

Yeah I know mijn mail is een beetje messy vandaag, maar ach zoveel is er niet echt gebeurt!!!
Heb het gelukkig wel naar mijn zin hier!!! :D 

Met vriendelijke groeten,
Shaila Mahabier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten