zondag 8 juni 2014

weer een week verder :)

Hallo allemaal!!

Hoe gaat het met jullie?? ik mis jullie allemaal echt super veel!! ik de afegelopen paar dagen heb ik een paar kaartjes gekregen en ik ben er echt super blij mee!!
Ik hoop idat alles goed gaat met jullie en dat dat ik gauw at te horen krijg van jullie! bij voorkeur natuurlijk een kaartje of een dear elder!! :P

Verder is het een en ander gebeurd hier!! Eerst zijn mijn collega's en ik lekker goed ziek geweest en zijn we naar de dokter geweest! die zei ga slapen ipv sporten, en wat doen wij brave zendelingetjes? SLAPEN!!! Als er iets is wat ons gelukkig maakt dan is het slapen!! :P
Daarnaast is nu ook Elder Graham naar huis toe gegaan, omdat hij het een en ander moest regelen! we hopen hem natuurlijk zsm weer te zien en waarschijnlijk in het zendingsveld! we missen hem echt super veel! Hij is een geweldige jonge man en maakte desondanks hij zelf niet zo happy was iedereen anders aan het lachen! Zoals hij het zou zeggen "We gonna miss him heeps! And it's not as bad as you think it is!!" 

Gelukkig is deze week geen brandalarm afgegaan! waardoor we midden in de nacht naar buiten moesten, maar wel zijn er nieuwe zendelingenzusjes hier die nadat we stil moeten zijn nog rondrennen in het gebouw en met rondrennen bedoel ik ook echt gillend rond rennen!!! wish I could just smack them sometimes and bring some sence in them... Maar ze zullen zelf merken hoe vermoeiend alles kan zijn!! :P

Ook Iets leuks! Ik was achter de computer en was dus aan het doen, wat ik altijd doe en ben dus achter de namen van onze docenten gekomen... en dan heb je natuurlijk een geweldige collega  die dan naar huis schrijft, stalk ze op FaceBook.... en dat doen ze ook!! GENIAAL!!! Want we hebben hierdoor wel lol!! 

Over facebook gesproken!! Ik heb van te voren een aantal dingen ingeplant zodat er regelmatig wat wordt gepost op facebook en twitter!! Just for you guys!! Cuz I loves you! ;)

En we hadden ook nog eens lol met van die elastische kippen en blauwe aliens... Waarmee we zelfs het lokaal hebben versierd! De kippen hebben we Pok-Pok & Chow-Chow genoemd... En de Aliens; Robert-Paul & Henry the 8th!
Vraag me niet hoe en waarom, maar we hadden geniaal veel lol met die dingen!!! XD


TOT GAUW!!!! 



Met vriendelijke groeten,
Shaila Mahabier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten