woensdag 9 juli 2014

nog een maand en ik ga vliegen

sorry dat er niets stond voor de laatste twee weken morgen komt er weer een nieuwe mailtje. hier onder staat de mail van 26 juni. groetjes, shaila's broertje

Haiii Allemaal!!!
Hoe gaat het met jullie??
Met mij gaat het goed!! Behalve dan dat ik vet veel last heb van mijn hooikoorts, omdat ik 9 van de 10 keer vergeet mijn pillen te nemen!! XD That's how smart I am!! 
Eerder deze week hebben we een opbouwende en hilarische toespraak gehad van Janice Kodd Perry! Iedereen heeft ervan genoten!! En als je het kan youtuben, DOE DAT!! 100% een aanrader!!!
Verder hebben we ook de gelegenheid gekregen ok "ere de man" Aka "Praise the man" te kunnen zingen voor de apostelen! Waarna we een toespraak kregen van een van ze. En het onderwerp was " the worth of a soul!" Het was een goede toespraak! :)
FYI, ons MTC-koor klinkt vet gaaf!!! :D

Mijn collega's hebben besloten om de komende 2 dagen geen engels meer te spreken! Geweldig!!! Want we falen vet hard!!! Als straf moeten we 10 push-up's of 10 sit-ups doen per keer dat we Engels spreken!!!
Gelukkig ben ik goed in het niet spreken!! Dus ergens vind ik het best!! :) 
En volgende week moeten we, WE MOETEN!!!! onze taal spreken!!! Blijkbaar ga ik de hele week met een woordenboek lopen en vet veel nieuwe woorden leren!!! :P~~

Maar we zullen zien hoe dat verloopt en ik zal het jullie laten weten!!! :)
Verder heb ik niet veel te melden, behalve dan dat ik randomly mensen uit het quorum van de 70 heb zien rondlopen en de Apostelen! Helaas heb ik Pr. Monson niet gezien! Maar dat komt nog wel! ;)

Ik hou van jullie!! :)

Met vriendelijke groeten,
Shaila Mahabier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten