donderdag 10 juli 2014

nog 14 dagen

Heeeyyy!!!

Nog 14 dagen en ik ga weer vliegen!!! Geen idee of ik dat wel echt wil, De taal is nog steeds een beetje moeilijk en het voelt hier eindelijk als thuis... En eerlijk wie wilt nou thuis verlaten???

In ieder geval mijn docenten zeggen wel elke keer dat ik het wel kan alleen meer moet oefenen... misschien is het toch tijd om de taal 24/7 te gaan spreken!!!
Eigenlijk is er niet heel veel gebeurt afgelopen tijd! Behalve.... Mijn een van collega's is de MTC zo zat dat ze 2 keer op zich zelf heeft gekwijlt, en ze schijnt familie te zijn van de Croese's uit Rotterdam! ( i've seen the tree with my own eyes!!! Family-tree that is!)
En Ik heb eindelijk een foto gekregen hoe wij les geven hier in de MTC van mijn docent, en nee ik zal die niet doorsturen.... misschien.. Geen idee,of ik dat wel wil!! :P

En verder ben ik ape-blij met al jullie mailtjes, ik krijg dan niet echt tijd jullie allemaal te beantwoorden maar ik lees ze wel!! :) al je mij je adres mailt dan zal ik je proberen te schrijven, omdat ik daar iets meer tijd voor heb dan 60 min. mail tijd!! :(

Ik mis jullie allemaal en denk super veel aan jullie!!
Tot gauw!

Met vriendelijke groeten,
Shaila Mahabier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten