woensdag 9 juli 2014

less than 20 days left!!

dit was de mailtje van vorige week, sorry dat het zo laat is. veel plezier met lezen.

hey allemaal!!!

In minder dan 20 dagen mag ik gaan vliegen! Terug naar Europa!
In ieder geval een kleine update!

Mijn week was weer eens rustig! Ik viel bijna inslaap tijdens een toespraak afgelopen dinsdag! maar dat betekend maar 1 ding!!!!! P-DAY komt eraan!! (dat is dus vandaag)
Eigelijk is er niks extreems of bijzonders gebeurdt! 
Ik krijg post van een Ashlee Grubbs, een meisje dat het broertje van mijn collega leuk vindt! Ze stuurt mij de meest random dingen en ik vind het ergens wel leuk!! :)
Verder Heb ik ook een extreem leuke kaartje gekregen van de Peschiertjes!!! THANK YOU!! Niemand snapte de voorkant, totdat ik het uitlegde! (take your sister in the mailing)
Dat was een beetje de highlight van mijn week.

Met de taal boek ik vooruitgang! En ik heb te horen gekregen dat ik een goede accent heb in de taal!! nu nog werken aan die š en ž ik hoor het verschil nog niet helemaal tussen die 2 klanken!! Maar met die geweldige docenten van mij komt dat wel goed!! :D

En nog een leuke weetje!! Mijn collega's oma heette Croese van haar achternaam!! Lang verhaal kort, haar oma kwam van Nederland maar kom de vs niet in, dus vroeg een zendeling die terug naar huis ging of hij met haar wilde trouwen, ze trouwde op de boot en ze kon het land in! 


Met vriendelijke groeten,
Shaila Mahabier

Ps. I love you all!! en tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten