maandag 28 juli 2014

RAAD EENS WAAR IK BEN !!!!



Ik ben er!!!
Het is hier geweldig!! En en krijg de kans om hier Eid te vieren!!! Het is hier echt super!

maar eerst een update met wat ik de afgelopen 2 weekjes heb gedaan!!
Tijdens een van mijn laatste dagen op de MTC (in Amerika) kwam ik een elder tegen die graag wilde leren breien! en hij zag mij en mijn collegas en vroeg hey kan een van jullie breien, mijn collegas uhm nee... Ik uuhh ja... dus hij haalt een bol wol en twee breipennen uit zijn zak en vraagt of ik hem kan helpen met het begin.. dus ik wijs hem hoe hij dat moet doen en help hem met de eerste gedeelte, ondertussen hebben we een heel gesprek! lang verhaal kort!! Hij vindt mijn mama de beste, omdat zij mij heeft geleerd om te breien!! MA JE BENT DE BESTE!
Later zag ik hem weer in het Mariot centre en we hebben een foto samen genomen!! :)

Ook kreeg ik vlak voor dat ik weg ging een brief van Elder Kelvin Prosman!! Hij is de beste!! Mijn ster! ( zoals hij zijn brief had ondertekend!) en ik kreeg de kans om eindelijk een foto te kunnen maken met Elder Santos. Guess what! er waren 3 Nederlandse Zendelingen op de MTC tegelijkertijd! Whoop Whoop HUP HOLLAND HUP!! XD

Maandag zijn we eindelijk gaan vliegen naar Zagreb gevlogen en na een lange reis en een zware jetlag ben ik er eindelijk!!!
en dan krijgen we te horen dat we lekker wakker blijven om sneller van de jetlagg  af te komen!
YAY...... -_- Anyways, de dag erna kregen we onze trainers te zien en ik heb een geweldige trainer! Ze is even oud als ik gelukkig!! en geen 19 jarige!! :P Maar ik ben niet in Kroatie

Dus mijn lieve vrienden en FAMILIE!!!!! Raad waar ik ben!!!
Ik ben in Bosnie!! Sarajevo! Het is hier geweldig en super mooi!!!

Vandaag hebben we zelfs een roadtrip gemaakt en we hebben genoten!

I am here!!!
It is awesome here and I love it!! I get to celebrate Bayram! It is amazing!!

but first a short update with what I've done in the past 2 weeks!
During one of my last days in the MTC (in America), I met an elder who wanted to learn how to knit! and he saw me and my companions and asked  hey can any of you knit, asked my colleagues uhm no ... I uuhh yeah ... so he gets a ball of yarn and two knitting needles from his pocket and asks if I can help him start .. so I show him how to do that and help him with the first part, meanwhile, we have a whole conversation! long story short! He thinks my mom is the best and super awesom, because she has learned me how to knit! MA YOU ARE THE BEST!
Later I saw him again in the Mariot center and we took a picture together! :)

Also, just before I left I got a letter from Elder Kelvin Prosman! He's the best! My star! (As he had signed his letter) and I got the chance to make a photo with Elder Santos. Guess what! There were three Dutch Missionaries in the MTC at the same time! Whoop Whoop, HUP HOLLAND HUP! XD

Monday we finally go flying flew to Zagreb and after a long journey and a heavy jet lag, I am finally here!!
and then we are told that we stay awake to get rid of the jetlagg YAY ......-_-
Anyways, the next day we got to see our trainers and I have a great trainer (sestra Lefler)! She is as old as I am! and not a 19 year old! :P
But I'm not in Croatia, FYI

So my dear friends and Family, GUESS WHERE I AM!!!! AND I FREAKING LOVE IT HERE!!!!!
I'm in Bosnia! Sarajevo! It's amazing and super nice!!

Today, we have even made ​​a road trip and we enjoyed!

I am in Bosnia!! Ne mogu believe it




Met vriendelijke groeten,
Shaila Mahabier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten