maandag 28 juli 2014

& maandag gaan we naar Kroatie!!


Ik zag net dat ik de mail van vorige week was vergeten te publiceren..... hier is het alsnog ☺

Lieve Iedereen!!!

De afgelopen dagen waren en de komende zijn vrij hectisch!! Omdat we binnenkort alweer gaan vliegen en alles moeten inpakken en 15 kilo aan boeken hier hebben gekregen!!! -_-.... moet ik even kijken hoe ik wat ga meenemen!!! Maar alles gaat mee!!! Ik wil eigenlijk niks van wat ik heb meegenomen hier achterlaten!!! Dus op hoop van zegen dat ze mijn carry-on niet wegen!!! want die zal meer dan de 7 kilo zijn dan dat ze mijn hebben verteld!!! BTW!! Tenzij je naar een spaans sprekend land gaat krijg je zowiezo boeken die meer wegen dan het aantal wat ze aangeven in je boekje!!! SLAGATI!!! (google dat woordje maar!! :P)

Vrijdag ben ik naar Salt Lake Temple geweest! en het was awesome! De gedachte alleen dat mensen dat hebben gemaakt zonder onze hedendaagse technologie, en zoveel offers hebben gebracht! niet normaal! Maar het het eindresultaat is het waard!
Ik heb ervan genoten en ben nu wel even happy dat ik een internationale zending ben!! want de rest heeft helaas dit allemaal niet kunnen meemaken!!

Verder heb ik eindelijk post gekregen van mijn mama in een pakketje met twizzlers en reeses!! en een lieve brief erbij van de Seiters!! Ik mis ze!! Maar dat komt goed! Want Elder Seiter heeft mij beloofd mij te brengen naar de Manti Tempel, wanneer ik hier weer ben!! ;) Dus dat betekend dat ik terug moet komen!! Terug naar huis! Raar genoeg begint het hier te voelen als thuis! En wil ik niet meer weg, ik verlaat weer mijn thuis maar dat is okay, want ik zal terugkeren. Naar Nederland en naar Utah! ;)

In ieder geval eindelijk mijn mama's brieven lezen was de hoogte punt van mijn week!! Ik huilde bijna, lukte niet want ik had te weinig water gedronken.. dat verklaarde gelijk mijn hoofdpijn!! :P
Meer WATER drinken!!! Zei mijn zoneleider!!! Omdat we een gezonde Sister Mahabier willen en geen zieke!! Yes, SIR YES!!! Ja cu!!! (Ik zal!)
in mijn vorige mail was ik helemaal vergeten te zeggen dat ik voor het eerst de 4th of July heb gevierd!! Let me tell you!! het was awesome!! Vuurwerk bekijken laat naar bed!! :P EN!! Een ijsje eten terwijl we keken naar het vuurwerk!! het was zo awesome!! niet makkelijk te omschrijven!! Iets wat je een keer moet meemaken!! :)

Verder merk ik dat het steeds beter gaat in mijn taal!! Laatst hadden we een skype afspraak met iemand uit Bosnie, en volgens hem kon ik vrij goed spreken!! Totdat mijn collega zei ' hey geef je bekeringverhaal in de taal!' Enigste waar ik aan dacht was oooowwwhhh youuuuuu... Dus dat werd half Engels en half Hrvatski.... voornamelijk ENGLES! en geloof mij mijn docent was daar blij mee.... want dat betekende een extra Mars of milkyway voor hem...

EENNN!!! IK HEB ONZE ELDER PROSMAN GEZIEN!!! Was zo fijn iemand te zien die ik ken!!! met wie ik gewoon kan praten en mij kent!!! Ik ga hem dat alweer verlaten! Maar ik ben zo blij dat ik hem heb kunnen zien!! Hopelijk kan ik een foto met hem maken!! :)


tot gauw mensen!!! ;) Hou van jullie!

Met vriendelijke groeten,
Shaila Mahabier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten