maandag 1 september 2014

I've returned and reported my work and called it the second phase! (Mail van 25-08)

Haai!!!

afgelopen week was anders dan normaal.. ik ben naar Tuzla gegaan, voor het eerst was ik wagenziek! en heb Pico gegeten! (LOVE SESTRA KAWAI!!!)
we zijn de volgende dag doorgereden naar Zagreb! En daar kreeg ik weer iedereen te zien van de MTC!! WHOOP WHOOP!

Ook kreeg ik te horen dat mijn missionpresident wilt dat ik ga trainen.... uhmmm okay.... ( was wat er rond ging in mijn hoofd) Ik wil geen afscheid nemen van mijn collega.. maar het lijkt erop dat zij echt weggaat na deze transfer!

Maar goed nieuws!!! Een van mijn onderzoeksters!! Suada!! Het lijkt erop dat zij gedoopt gaat worden... In ieder geval ze zei dat ze wist dat het zal gebeuren!! Het is een geweldige vrouw>.. en doet mij denken aan mijn mama!

Gisteren hebben mijn collega en ik gegeten bij familie Pruess en Suada was er met Haar 2 zonen Haris en Eldar het was echt leuk! En ik Heb samen met Thomas (4 jaar) op een trampoline gesprongen!! Was echt leuk! De kleine dreumes kan echt veel doen op zo'n ding! wonderbaarlijk!

Vandaag zijn we met 2 onderzoekers, de elders en Haris gaan wezen bowlen! Ze hadden nog nooit gebowld! Ik legde Haris uit hoe hij de bal moest vasthouden en wees hem de markeringen aan op de baan, en hij begreep hoe het werkte en BAM hij gooide een Spare! Nu nog die Strike!

Maar dat waren zo'n beetje de highlights van mijn week!!

-----------------------------------------------------------------------

Heyy!!!

Last week was different than usual .. I went to Tuzla, for the first time I was car sick! Ate pico (LOVE SESTRA KAWAI!!!)
we drove the next day to Zagreb! And I got to see my MTC group!! WHOOP WHOOP!

Also, I was told by my mission president that he wants me to train next transfer .... uhmmm okay .... (was what was going around in my head) I do not want to say goodbye to my colleague .. but it seems that she is really leaving after this transfer! :(

But good news !!! One of my investigators!! Suada!! It seems that she is going to be BAPTIZED ... In any case, she told us said she knows it will happen!! She is a wonderful woman> .. and reminds me of my mom!

Yesterday, my colleague and I had dinner at family Pruess, with Suada and her ​​two sons Haris and Eldar and it was really fun! And I jumped on a trampoline with Thomas (4 years) !! Was really fun! The small kid can really do allot on such a huge thing! amazing!

Today we went bowling w/ the elders and 2 of their investigators and Haris! They had never bowled! I explained to Haris out how to hold the ball and showed him the markings on the lane, and he understood how it worked and BAM he threw a spare! Now he needs a Strike!

But those were pretty much the highlights of my week !!

Met vriendelijke groeten,
Shaila Mahabier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten