maandag 1 september 2014

Time.... where art thou! (Mail van 18-08)

Dus ja... tijd vliegt! Ik ben hier nu alweer bijna een maand... En tijd is voorbij gevlogen in a heartbeat!
Maar goed.. Wat is er in de afgelopen tijd gebeurt! Ik heb na 3 weken eindelijk mijn eerste boek van Mormon weggegeven! En de dag erna mijn tweede! En dat niet alleen.. Ik heb ook een paar potentielle onderzoekers bij!! Ik heb een geweldige trainer! En ik leer elke dag weer wat, ik heb zelfs mijn eerste telefoontje gehad in de taal.. En ik piste bijna in mijn rok... maar gelukkig net niet gedaan.. want niemand nam op.. Dus besloten we Suada te bellen... En op een gegeven moment dacht AAAAAAHHHHHH Wat zeg je!! Dus ik schoof de telefoon gauw door naar mijn trainer, en zij nam het gauw over! mijn telefoon training eindigde met het sturen van een sms.. Schrijven is zoveel keren makkelijker dan spreken... Jeetje.. Ik ben hier om te leren en dat ga ik ook doen.. Ja alles is eng, maar het is het zo waard!!

En op een dag moet ik het alleen kunnen!!

Deze week ga ik weer naar Zagreb (ROADTRIP!!)!! Kijk er naar uit, iedereen weer terug te zien van mijn MTC- groep!!
Anyways, hoop gauw wat van jullie te horen!!

------------------------------------------------------------------

So yeah ... time flies! I've almost been here for a month ... And time has flown by in a heartbeat!
Anyway .. What happened.. I finally, after 3 weeks have given my first book of Mormon away! And the day after my second! And not only that .. I have a few potential investigators!!
I have a great trainer! And I'm learning every day something new, I even had my first phone in the language .. And I almost peed my skirt ... but fortunately I did not .. because no one answered .. So we decided to call Suada .. And at one point thought AAAAAAHHHHHH What are you saying !! So I shoved the phone to my trainer, and she took it over! My phone training ended with sending a sms .. Writing is wayyy easier than speaking ... Gosh .. I am here to learn and that I intend to do ( one day ) .. Yes, everything is scary, but it is so worth it !!

  And one day I need to be able of doing it by myself!!

This week I'm going back to Zagreb (ROAD TRIP!!) !! Looking forward to seeing my MTC group again!! 
Anyways, hope to hear from some of you soon !!

Met vriendelijke groeten,
Shaila Mahabier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten