maandag 3 november 2014

a happy week.. a sad week! (22 september )

Mijn lieve familie en vriendjes!!!

Wat is er gebeurt deze week.. VEEL! Maar ik zal het kort houden!

Mijn week leek super goed te gaan, totdat we opeens te horen kregen dat Fedja, een inactief lid was overleden. We lopen elke dag langs langs en zagen opeens politie en mensen. Natuurlijk vroegen wij ons af wat is er gebeurd!! Mijn collega dacht dat er een gaslek was en ik zei nee.. Het lijkt erop dat iets is doodgegaan... Niet verder nadenkend zijn we doorgelopen naar huis.
Later kregen we van Josip te horen dat Fedja een overdosis drugs binnen heeft gekregen of alchohol vergiftiging en zodoende is overleden in zijn slaap. Hij lag 10 dagen dood in zijn woning, met Donna, zijn hond, je kunt wel raden wat er is gebeurd met zijn lijk.

Daar waren nog van in de shock en aan paar dagen later kregen we wat meer slecht nieuws maar dat alles bespaar ik jullie! Ik wil namelijk ook wat leuks delen!

Mijn lessen Duits lijken goed te gaan afgelopen week hebben we er weer eens 2 nieuwe studenten bijgekregen en een goede les in spelling gedaan met FANTA 4! - Mfg. En ze vroegen om huiswerk... 0.0

Daarnaast zijn we vandaag ook nog eens naar Tunel Spasa gegaan. Tijdens de oorlog werd deze tunnel gebruikt om de stad van eten en hulpmiddelen te voorzien. En het was vrij bijzonder om dit allemaal te kunnen zien! Zie foto's!
De foto van mij, de gaten in de muur zijn werkelijke kogelgaten!
En een foto van Eld. Bennett met de tunnel op de achtergrond!
EN een fotootje erbij van mijn schriften! Mensen ik lees mijn schriften in 3 talen! :D

In ieder geval tot zo ver mijn week!
Ik hou van jullie!

Met vriendelijke groeten,
Shaila Mahabier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten