maandag 3 november 2014

TRANSFERS!!! (Mail van 15 september)

Dus deze week krijgen we te weten wie er wordt overgeplaatst en wie niet!! Om 17:00 -_-'

Gelukkig weet ik dat mijn trainer blijft en eerlijk gezegd ben ik daar zo blij mee.. en aangezien wij training nog steeds niet helemaal hebben voltooid, blijf ik en hoef ik gelukkig niet te gaan trainen! Ik zat daar een beetje erg tegen op aan te kijken, maar eind goed al goed! Haar vertigo heeft een bright-side! En wij zijn beide er heel erg blij mee!!

Ondertussen hebben we ookal 2 lessen Duits gegeven en we hadden beide keren een opkomst van 21 mensen!! En dat lijkt super goed te gaan!! :D

En de Prank-Wars gaan uiteraad gewoon door in volle vaart, het lijkt er zelfs op dat ik erin wordt betrokken. Zuster Lefler had Elder Stuarts Noteboek verstopt en de volgende dag toen hij ernaar op zoek ging vond Elder Bennett het voordat hij het vond en duwde het snel en stieken in mijn handen. Uiteindelijk gooide ik het de gang in en Zuster Lelfer verstopte het opnieuw en hield vol dat zij van niks wist! Aangezien ze bang is voor clowns.. Guess what.. Ze wordt terug geprankt met clowns!

Verder is er niet veel gebeurd! Maar ik hou van jullie!
Tot gauw!

----------------------------------------------------------------------

So this week we'll get to know who is being transferred and who is not !! At 17:00 today -_- '

Fortunately, I know my trainer will stay and frankly I'm so happy with that and since we still have to complete training I'll not have to train coming transfer!!!  I was not very happy when president told me he wanted me to train, so for me this is a blessing!! Her vertigo has a bright side! And we are both very very happy !!

Meanwhile, we have given two German classes and both times we had a turnout of 21 people !! And that seems to be going super !! :D

And Prank Wars obviously are still going on at full speed, it even seems that I managed to be involved, even though I wished not to be. Sister Lefler hid Elder Stuarts Notebook and the next day when he went looking for it Elder Bennett found it before he did it and pushed it quickly into my hands, before Elder Stuart saw it. Eventually I threw it into the hallway and Sister Lelfer hid it again, and insisted that she knew nothing! Because she is afraid of clowns .. Guess what .. She prank-ed back with clowns!

Well, there is not much that happened! But I love you!

Met vriendelijke groeten,
Shaila Mahabier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten